REGULAMIN ZGŁOSZEŃ *
REGULAMIN ZGŁOSZEŃ *
RĘKI DZIEŁA FEST 2025 WIOSNA
5-6 kwietnia
SZEWSKA i WITA STWOSZA (przy Katedrze Św. Marii Magdaleny)
12-13 kwietnia PLAC SOLNY
3-4 maja PLAC SOLNY
Przyjmujemy TYLKO prawidłowe zgłoszenia przesłane według poniższego regulaminu
* Zgłoszenia jako "Wystawca" równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu - prosimy o dokładne przeczytanie wszystkich punktów.
1.
Organizatorem RĘKI DZIEŁA FEST jest Anna Jur Szaraki - Dyrektor Artystyczny. Patronatem Wydarzenia jest Fundacja Paliwo Artystyczne.
Ręki Dzieła Fest 2025 WIOSNA odbywa się w terminach i miejscach:
5-6 kwietnia SZEWSKA i WITA STWOSZA (przy Katedrze Św. Marii Magdaleny)
12-13 kwietnia PLAC SOLNY
3-4 maja PLAC SOLNY
Stoiska wystawiennicze prezentujemy podczas dwóch weekendów (soboty i niedziele) w godz. 11-19.
Zgłoszenia przyjmujemy od 23 stycznia do 7 marca 2025 roku.
2 .
Zaznaczamy, że impreza Ręki Dzieła Fest to promocja artystów rękodzieła, zatem podstawowym warunkiem jest wyrób własnoręcznie dzieła handmade. Obecnie podczas naszego wydarzenia nie przyjmujemy stoisk gastronomicznych, sklepów, pośredników półproduktów.
3.
Udział w Ręki Dzieła Fest 2025 WIOSNA jest dla artystów płatny:
180zł / weekend dla namiotów 2x2m
200zł / weekend dla namiotów 2x3m
220zł / weekend dla namiotów 3x3m
240zł / weekend dla namiotów 3x4m
Obowiązkowe wyposażenie własne Wystawcy:
- namiot wystawienniczy (2x2m, 2x3m, 3x3m)
- bezprzewodowe oświetlenie (np. biwakowe – tak aby oświetlało towar – podczas Wydarzenia NIE mamy podłączenia do prądu)
Wystawca sam organizuje dojazd, podjazd w dogodne miejsce do wypakowania towaru, ustawienie namiotu oraz towaru. Na noc wszystkie stoiska są składane i zabierane ze sobą.
Opłata obejmuje: organizację wydarzenia, koordynację, promocję lokalną, opłaty terenu wystawienniczego (nie obejmuje płatnych parkingów miejskich).
Po wysłaniu zgłoszenia obowiązuje 7 dni na uregulowanie opłaty na wyznaczone w odpowiedzi konto Organizatora – to gwarantuje udział w wydarzeniu. Dane do opłaty (zależne od deklaracji zgłoszenia:
jeden weekend – 180zł (2x2), 200 (2x3), 220 (3x3), 240 (3x4)
dwa weekendy: 360zł (2x2), 400 (2x3), 440 (3x3), 480 (3x4)
trzy weekendy: 540 (2x2), 600 (2x3), 660 (3x3), 720 (3x4)
Opłaty za udział są bezzwrotne.
4.
Zgłoszenia prosimy kierować na mejla: paliwo.artystyczne@gmail.com
Poprawne zgłoszenie musi zawierać:
→ w tytule mejla: nazwa marki (obowiązkowo!!!) ZGŁOSZENIE RDF wiosna 2025 (obowiązkowo proszę wpisywać nazwę marki/własną służącą do identyfikacji artysty w zgłoszeniu)
→ rozmiar namiotu
→ krótki OPIS swojej twórczości (jest to tekst reprezentujący artystę na stronach promocyjnych)
→ kilka zdjęć prac (przynajmniej 3 zdjęcia prosimy wysyłać jako załączniki jpg w jednej wiadomości. Format ZIP, zdjęcia wklejone do wiadomości, link do serwera NIE będą przyjmowane jako prawidłowe zgłoszenie!)
→ podanie miasta/miejscowości twórczości
→ link do strony/fanpage (opcjonalnie)
Wszystkie informacje muszą zawierać się w jednym mejlu.
5.
Organizator Wydarzenia nie zajmuje się sprawami noclegów, przechowania towaru na noc, dojazdów, parkowania, rezerwowania miejsc.
6.
Każdy wystawca jest zobowiązany do własnego przygotowania stoiska (namiot, stół, krzesło)
Sprzedaż produktów podczas Ręki Dzieła Fest odbywa się na odpowiedzialność każdego wystawcy indywidualnie. Fundacja nie odpowiada za sprzedaż, sposób rozliczania się wystawców z Urzędem Skarbowym czy jakąkolwiek instytucją finansową.
kontakt:
paliwo.artystyczne@gmail.com
tel: 783 154 224