KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 27 listopada 2014

LADYBUG - Świąteczne Prezentacje 2014

Ladybug:
 Jestem zakręconą, pełną energii i radości kobietą scrapującą - moja przygoda ze scrapbookingiem i kartkowaniem rozpoczęła się od świątecznych kartek i to właśnie ten okres - Bożego Narodzenia - jest moim ulubionym czasem w craftowym kalendarzu... Poza świętowaniem, w scrapowaniu kocham dwie formy: exploding boxy oraz przepiśniki. Z pasją tworzę także kartki, notesy i albumy. W pracy nie lubię się brudzić, jedyną ciekłą substancją na moim biurku jest klej i kawa. Uzależniona jestem od białego sznurka, ćwieków, kwiatków i ... kolorów! Zawsze zachwycają mnie kropki i kokardki, przerażają media i brak kosteczek 3d w zapasie.
Prywatnie jestem najszczęśliwszą w świecie mamą pchełkokropki Poli (5 m-cy) oraz słodziaka Ignacego (3 lata) - to oni nakręcają, inspirują i wyjadają mi czekoladę, którą kocham tak jak scrapowanie.
O marce:
Wytwórnia rękodzieła, scrapbooking i paper crafts.
Zainspirowana kolorem, zafascynowana formą, z miłością do smaków i pełna energii. Wycinam, kleję, łączę, wydzieram, recyklinguję, tworzę.
Z ciśnieniem na papier, nakręcona życiem, zatrzymuję emocje i wspomnienia. Chlapię, próbuję, rozpędzam się. Wytwarzam: przepiśniki, pudełka, kartki. Ze wstążką, guzikiem, sercem i obiema rękami.
www.ladybug.com.pl