KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

niedziela, 12 marca 2017

MIARKA SELFMADE

Kilka lat temu absolutnie zakochałam się w biżuterii sutaszowej, bardzo trudnej technice, która polega na zszywaniu ze sobą cieniutkich sznureczków, by potem wplatać w nie kamienie, koraliki cyrkonie. Wielobarwność sznurków, mnogość form, podczas szycia  w tej technice, daje ogromne możliwości. Ogromna zaleta sutaszu jest tez jego lekkość, nawet bardzo rozbudowane, długie kolczyki nosi się z wielka przyjemnością. Kolejna technika, która skradła moje serce, był beading, czyli sznury koralikowe robione na szydełku. Wielkie rozbudowane naszyjniki w kolorowe wzory, zawładnęły mną na długo.
Dwa lata temu złapałam za maszynę do szycia. Postanowiłam uszyć komin i czapkę dla mojego syna i udało równo i sprawnie, co sprawiło, że zaczęłam zgłębiać tajniki szycia.
Dziś szyje dużo.  Asymetrycznie,  niebanalnie. Staram się każdy model wyróżnić i stworzyć coś niepowtarzalnego. Coś, co będzie wygodne ale połączy wygodę z atrakcyjnością formy.