KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 27 marca 2014

WSZECHPRACOWNIA

Wszechpracownia to twór dynamiczny.
To realizowany powoli, małymi krokami mój pomysł na życie.
To spotkania, uczenie się, poszukiwania własnego stylu.
To blog, na którym jako Pani Karwowska piszę o rzeczach, które zrobiłam, jak i z użyciem czego.
To miejsce odbywania się warsztatów rękodzieła.
To miejsce, w którym powstają, lub zostają poddane metamorfozie przedmioty cieszące czyjeś serca.
To twórczy ludzie z pasją, których zapraszam do współpracy.
Obecnie jest nas dwie: Kasia i Magda


Katarzyna Konarska:
Rękodzieło towarzyszy mi od dziecka, techniką ozdabiania przedmiotów decoupage zajmuję się od kilku lat. Tworzę rzeczy na zamówienie (ozdabiam przedmioty codziennego użytku, meble, tkaniny), organizuję warsztaty dla dzieci i dorosłych.
Prowadzę bloga Wszechpracownia.blogspot.com



Magdalena Gola
Prowadzę warsztaty filcownia.
Po raz pierwszy z filcem spotkałam się 3 lata temu na zajęciach organizowanych przez moją koleżankę i od razu wpadłam jak przysłowiowa „śliwka w kompot” stając się filcomaniakiem.  Od tamtej pory bawię się filcem i eksperymentujęm realizując różne własne projekty, jak i tworząc wyroby zainspirowane pomysłami innych ludzi. Moim „filcowym konikiem” są broszki, a w każdą z nich pakuję bagaż pozytywnej energii, która ulepszy każdy dzień, nawet ten najbardziej szary i nieciekawy.


wszechpracownia@wp.pl
Wszechpracownia.pl
Wszechpracownia.blogspot.com
Fabebook.com/Wszechpracownia