KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

niedziela, 15 marca 2015

KROPKA

KROPKA czyli Monika opowiada o sobie:
Zajmuję się malowaniem na tkaninach: torby /zwane taśkami/, poszewki i małe taśki na różności. Również koszulki czy bluzy. 
Idea Kropki powstała około dwóch lat temu. Miałam po prostu dość widoku latających wszędzie worków foliowych. Postanowiłam stworzyć produkt, który zachęci do korzystania z toreb materiałowych. 
Poszukiwania tkanin trwały trochę czasu: obecnie staram się zaopatrywać w tkaniny wykonywane w Polsce /bawełną oraz len mam z Dolnego Śląska/. Używam farb na bazie wody, które nie spierają się przy temp poniżej 40st.
Każdy mój produkt jest unikatowy - nawet, jeżeli używam popularnego wzoru /aparat czy rower/, a prace nie mają ograniczenia płciowego czy też wiekowego.
Zapraszam serdecznie do zapoznania się ze zdjęciami kilku moich prac oraz do odwiedzenia mojej strony na fb: https://www.facebook.com/kropka.handmade