KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 4 kwietnia 2014

EKOFANTASMAGORIE



Ania:
Jestem dobrze zorganizowaną mamą dwójki małych dzieci na pełen etat. Dodatkowo prowadzimy z mężem Pracownię Szkła Artystycznego „Sucheccy Art”. Mimo w pełni zagospodarowanego czasu, czegoś mi jeszcze brakowało. Realizowania swoich pasji i marzeń. Już jako mała dziewczynka bawiłam się igłą i nitką. Szyłam miniaturowe lale i robiłam im łóżeczka z pudełek po zapałkach z ręcznie szytą pościelą. Przez całe moje dzieciństwo miałam kontakt z różnego rodzaju twórczością i technikami. Tato artysta plastyk, siostra uzdolniona manualnie, babcie robiące cuda na szydełkach i drutach… Dopiero w 2011r dojrzałam do tego, żeby zaprezentować swoje prace szerszemu gronu osób i założyłam fanpage https://www.facebook.com/EkoFantasmagorie oraz  www.eko-fantasmagorie.blogspot.com dla eko rodziców i nie tylko.
Znajdziecie tam pomysły na zabawki i akcesoria dla najmłodszych oraz mnóstwo porad jak spędzić kreatywnie czas z dzieckiem.
KONTAKT:
Ania poprowadzi również warsztaty "Szycia eko zabawek":

Nie trzeba mieć wybitnych zdolności manualnych, maszyny do szycia i sterty materiałów aby zrobić Eko Przytulaka dla swojego dzieciakaJ Na warsztatach pokażę Wam, jak można przy odrobinie chęci oraz własnymi rękami  wyczarować mięciutkiego pluszaka z rzeczy, które znajdziecie u siebie w domu. Być może właśnie ta maskotka będzie ukochana, ulubiona, wymarzona i będzie towarzyszyła dziecku w najważniejszych momentach jego życia.