KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 14 marca 2019

ANNA KISIEL / AS ART / BAGIN

Prezentujemy wystawców 11 edycji Ręki Dzieła Fest. Tej wiosny cały parter kina Nowe Horyzonty wypełnią kolorowe stoiska z dziełami wykonanymi ręcznie przez lokalnych artystów. Ubrania, biżuteria, zabawki, dekoracje, meble, grafika i wiele innych pięknych użytkowych przedmiotów.
Zapraszamy 6-7 i 13-14 kwietnia, w godz. 12-20 do kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu!
------------------------------------------------------

ANNA KISIEL
Projektuję i wykonuję biżuterię w technice metaloplastyki(gięcie, cięcie lutowanie różnych metali półszlachetnych) .W centrum mojego zainteresowania jest miedz , obecnie rozwijam dość mało jeszcze popularną u nas technikę galwanizacji miedzią , oraz emalii miedzi ( proszek emalierski wypalany w 800 stopniach Celsjusza ) .
Tworzenie jest nieodzowną częścią mojego życia , sprawia mi radość i nadaje sens mojemu życiu banalne słowa ale tak właśnie się dzieje.
Zawsze mam nadzieje że odbiorcą mojej biżuterii sprawia ona tak samo wiele przyjemności jak mi jej tworzenie.






AS ART
Od kilku lat tworzę biżuterię artystyczną wykorzystując różne techniki i materiały. Wciąż rozwijam swoje umiejętności mieszam style, eksperymentuję, doświadczam. Sprawia mi to wielką przyjemność i satysfakcję. Jest to moje hobby i pasja. "Robię to co lubię, bo o to w życiu chodzi. Kiedy robi się co lubi, wtedy zawsze nam wychodzi."





BAGIN
Na początku postanowiłam coś komuś udowodnić. Udało się. A później już trudno było mi nad tym zapanować. I tak narodził się BaGin.
Moje plecaki powstają z miłości do wygody, tworzenia, posiadania czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Ponieważ ... nie ma dwóch identycznych.
BaGinki pokazują, co mi w środku gra, uczą mnie cierpliwości i dokładności. Od 3 lat są moim największym uzależnieniem. Czasami kończąc jeden plecak, mam już w głowie projekt kolejnego. I tak w kółko.
Jakiś czas temu zaczęłam szyć torby: małe i duże. Oraz kominy, w których łączę ekoskórę i ciepłą dzianinę. A ponieważ lubię wyzwania, to nie jest jeszcze moje ostatnie słowo...
Najpiękniejsza jest radość na twarzach moich klientów i wysyłane zdjęcia z BaGinkami. 
Niech się pięknie noszą i uciekają w świat.