KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 19 marca 2019

REFKAART / SABA / VELVET CRAFT

Prezentujemy wystawców 11 edycji Ręki Dzieła Fest. Tej wiosny cały parter kina Nowe Horyzonty wypełnią kolorowe stoiska z dziełami wykonanymi ręcznie przez lokalnych artystów. Ubrania, biżuteria, zabawki, dekoracje, meble, grafika i wiele innych pięknych użytkowych przedmiotów.
Zapraszamy 6-7 i 13-14 kwietnia, w godz. 12-20 do kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu!
-----------------------------------------------------
 
REFKAART
To marka dla małych i dużych – każdy znajdzie tu coś dla siebie i dla swoich bliskich. Na rynku jestem już od trzech lat i ciągle jeszcze szukam nowych inspiracji. Swoje pomysły staram się zamieniać w niepowtarzalne rzeczy. Moje projekty kierowane są do odważnych i kreatywnych osób w każdym wieku, które nie lubią nudy. Wszystkie produkty są zaprojektowane i uszyte przeze mnie. Korzystam głównie z tkanin od polskich producentów. Dbam o to aby każda rzecz były dopracowana pod każdym względem i uszyte z największą starannością. Klasyczne kroje i niepowtarzalne wzory powodują, że moje produkty są stylowe ale również wygodne i praktyczne. W moje ofercie można znaleźć bluzy, kurtki, sukienki, spódnice, spodnie, plecaki, torebki i nerki. Akcesoria dla dzieci i niepowtarzalne gadżety dla domu.




 
 
SABA
Tradycyjna etiopska odzież wytwarzana rzemieślniczo od podstaw przez tkaczki i hafciarki odzwierciedla bogate dziedzictwo kulturowe i historyczne egzotycznej Etiopii.
Jestem dumna z tego że mogę kontynuować tę bogatą tradycję i kierować ją do odmiennych,  nowych odbiorców.
Nazywam się Tewabech i pochodzę z Etiopii. Mam 30 lat. Kocham modę, design i sztukę.  Studiowałam projektowanie mody w stolicy Etiopii Addis Abebie. Od dwóch lat mieszkam we Wrocławiu. Tutaj projektuję i wykonuję tradycyjną etiopską odzież z białego, bawełnianego, ręcznie tkanego materiału.  




 
VELVET CRAFT
Velvet Craf zaprasza do kolorowego świata ceramiki pełnego uroczych drobiazgów skąpanych w kolorowych szkliwach.