KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

sobota, 16 marca 2019

HATS OFF / HENNA / LA LUMIERE JEWELLERY

Prezentujemy wystawców 11 edycji Ręki Dzieła Fest. Tej wiosny cały parter kina Nowe Horyzonty wypełnią kolorowe stoiska z dziełami wykonanymi ręcznie przez lokalnych artystów. Ubrania, biżuteria, zabawki, dekoracje, meble, grafika i wiele innych pięknych użytkowych przedmiotów.
Zapraszamy 6-7 i 13-14 kwietnia, w godz. 12-20 do kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu!
------------------------------------------------------
 
HATS OFF CZAPKI Z GŁÓW
To wrocławska firma, którą tworzą dwie pełnoetatowe mamy. Hats OFF jest dość młode bo funkcjonuje od niecałego roku. Zaczęłyśmy od tworzenia czap i szalików na drutach lub szydełku dla naszych najbliższych a potem przyszło nam do głowy, że skoro to co robimy podoba się innym to może zaczniemy to tworzyć na większą skalę. Stąd pomysł na firmę. Obecnie po roku, oprócz zimowych rzeczy, robimy również opaski, kamizelki dla dzieci, rzeczy do domu takie jak koszyki, dywaniki, makramy i kwietniki makramowe. Ostatnio, ze względu na zbliżającą się wiosnę coraz większym zainteresowaniem cieszą się również torby. 
Podczas targów chciałybyśmy zaprezentować kamizelki, sweterki dziecięce, opaski wiosenne dla mam i córeczek a także elementy wystroju wnętrz. 






HENNA
Maluję naturalną henną. Rysunki utrzymują się na skórze ok 7/10 dni. Wzory które maluję są inspirowane kulturą indyjską i arabską. W analogiczny sposób jak tworzę mehendi za pomocą farb akrylowych ozdabiam przedmioty drewniane. Serduszka i mandale tworzą orientalne dekoracje i prezenty.
 


 
 
LA LUMIERE JEWELLERY
Rękodzieło to dziedzina, z którą mam do czynienia od 2007 roku. To właśnie wtedy dostałam w prezencie od swojego chłopaka (obecnie męża) własnoręcznie wykonaną bransoletkę ze szklanych koraliczków. Urzekło mnie to bardzo! I nie byłabym sobą, gdybym nie zapytała go wtedy, jak on to zrobił. Nauczył mnie i od tego wszystko się zaczęło. Moja przygoda z koralikami trwa aż do dziś!
Biżuteria, którą wykonuję składa się głównie z bardzo efektownych kryształków Swarovski Elements® oraz srebra próby 925, srebra rodowanego lub srebra pozłacanego, a także elementów metalowych, chwostów i koronek. Prekursorem modeli, które tu prezentuję był komplet, który stworzyłam na własny ślub. 
Dokładam wszelkich starań, aby każdy produkt był zjawiskowy, oryginalny i wykonany z najwyższą dokładnością. Wciąż poszukuję nowych wyzwań, więc jestem otwarta na realizację indywidualnych projektów.