KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 17 listopada 2016

ANNA UNTON

Maluję bo lubię! Jestem samoukiem. Inspiracją jest dla mnie otoczenie, panujący nastrój, oraz zdjęcia zrobione przez mojego męża. Używam mocnych, wyrazistych kolorów i lubię zmieniać style, na zasadzie "dla każdego coś innego". Być może jest to poszukiwanie tego własnego ??? Dla mnie chyba  trochę za wcześnie, żebym znała odpowiedź na to pytanie.
Moja przygoda z malowaniem trwa stosunkowo niedługo, bo od marca 2014 roku. Ponad rok wcześniej, na okrągłe urodziny, otrzymałam od pozostałych domowników zestaw malarski, który pięknie zapakowany czekał na odpowiedni moment. I stało się :). Dość długa choroba i brak możliwości opuszczenia łóżka, spowodowały, że pozostałam bez prezentu imieninowego dla mojej siostry :) Postanowiłam więc, że coś jej namaluję :)
Bardzo szybko zauważyłam, że malowanie sprawia mi wiele przyjemności i jest świetnym lekarstwem na moje dolegliwości, gdy świat niemiły, gdy głowa od pracy w korporacji pęka w szwach...