KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 17 listopada 2016

TORBEKI ENERGETYCZNE IRIS

Torebki  Energetyczne od Iris to przedsięwzięcie na niewielką skalę, mała jednoosobowa manufaktura, w której powstają kolorowe torby i torebki.

Każdą z nich projektuję i szyję samodzielnie, dopracowuję szczegóły, dopieszczam.  Dzięki temu moje torby są solidne i wytrzymałe, mogą służyć przez wiele lat. „ Ich zasadniczą wadą jest to, że są  nie do zdarcia „ – usłyszałam ostatnio od jednej z klientek.
Staram się by moje torby były niepowtarzalne i dawały swoim przyszłym właścicielkom gwarancję, że są w posiadaniu jedynego na świecie egzemplarza. 

W swojej pracy wykorzystuję najczęściej ekologiczny zamsz, grube płótna i bawełny, a także wyszperane tkaniny z odzysku o oryginalnych fakturach i wzorach.  Materiałów szukam też podczas wakacyjnych podróży dalekich i bliskich. Otrzymuję je również w prezencie od przyjaciół, którzy wiedzą, co sprawia mi najwięcej radości. Efektem tych poszukiwań jest m. In. seria toreb ozdobionych peruwiańskimi wstawkami, ukraińskimi ludowymi  krajkami czy fragmentami greckich kilimów.
A zaczęło się niewinnie, jak to zwykle bywa – uszyłam dla siebie torbę na starej babcinej maszynie. Torba wzbudziła zainteresowanie i nagle okazało się, że szyję torebki dla koleżanek, ich mam, ich przyjaciółek, dla bratowej znajomego i cioci szwagra brata.W ten sposób, trochę przez przypadek, znalazłam swój sposób na życie.
A dlaczego te torebki są energetyczne ? – to pytanie słyszę najczęściej od swoich klientek. Co wtedy odpowiadam ?
Te torby są po prostu szyte z pasją, w każdą z nich wkładam serce. Mam nadzieję, że wysyłając je w świat, przekazuję wraz z nimi kroplę tej pozytywnej energii, która towarzyszy ich tworzeniu.