KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

środa, 16 listopada 2016

LA CZAPA KABRA


Pewnego wieczoru, szydełkując swoją sto czterdziestą trzecią czapkę, pomyślałam sobie: a co gdybym zajęła się robieniem czapek na poważnie? Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Zrzuciłam swój fartuch fizjoterapeuty i wzięłam się za dzierganie. Tak oto, w wielkim skrócie, powstała La Czapa Kabra.
Moje czapki są dla wszystkich, zarówno dla dziecka jak i dla dredziarza, dla surfera i dla biznesmena. Ale niezależnie od tego na czyjej głowie wylądują, każda czapka jest robiona ręcznie i z wielkim uśmiechem na twarzy
.

Mając milion pomysłów na minutę, nie mogłam ograniczyć się tylko do czapek. Do kolekcji dołączyły kominy, opaski, a także dekoracyjne akcesoria domowe i na tym na pewno przygoda się nie skończy.


www.laczapakabra.pl
www.facebook.pl/laczapakabra