KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 2 marca 2018

WERANKA / ZINAYDA TOYS / ZMALOVAŁAM

Podczas ostatnich dni na naszych stronach zaprezentowaliśmy wystawców 9 edycji RDF w kinie Nowe Horyzonty. Zapraszamy gorąco 10-11 i 17-18 marca w godz. 12-20 do kina Nowe Horyzonty! Nasza impreza odbywa się na parterze (biżuteria, dekoracje, dodatki, ceramika) oraz I piętrze kina (zabawki, akcesoria dla dzieci, moda).

WERANKA

WerAnka wrocławska marka, której ubrania powstają w zaciszu domowej pracowni. Ubrania począwszy od projektu po gotowy produkt tworzy założycielka marki Anna Niżyńska. Szyje ubrania takie jakie sama chciałaby nosić, czyli wygodne i dobrej jakości. Prosta forma, niebanalne wzory dzianin oraz kroje oversize to cechy, które charakteryzują markę. W asortymencie można znaleźć bluzy, tuniki i sukienki.






 ZINAYDA TOYS

Marka Zinaida toys powstała 4 lata temu. To zabawki i lalki dziergane glównie z niemechacącej się włóczki. Przytulanki Zinaida toys są bezpieczne i lubiane przez dzieci. Każda zabawka jest wykonana z miłością i ma swój charakter.




ZMALOVAŁAM 

Mam na imię Karolina i maluję na szkle. Zaczęło się od słoików. Nie pamiętam kiedy, ale domyślam się z jakiego powodu. Na pewno ponieważ "potrzeba jest matką wynalazków" a ja potrzebowałam lampionu, później potrzebowałam wazonu, później kubeczka na szczoteczki, na waciki do łazienki, do kuchni pojemnika na mąkę.
Nie wszystkie moje słoiki są przemalowanymi starociami. Niektóre kupuję tylko po to, by je stworzyć po swojemu, a czasami się rozpędzam i zmalowuję talerz, kubek, lampkę do wina, dzbanek.