KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 9 listopada 2018

AS ART / BAGIN / ANGEL BRIGHT

Prezentujemy wystawców 10 edycji święta lokalnych artystów rękodzieła w kinie Nowe Horyzonty!
Ich wyjątkowe produkty znajdą się na kiermaszu 1-2 i 8-9 grudnia, w godz. 12-20 na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
-----------------

AS ART
Od kilku lat tworzę biżuterię artystyczną wykorzystując różne techniki i materiały. Wciąż rozwijam swoje umiejętności mieszam style, eksperymentuję, doświadczam. Sprawia mi to wielką przyjemność i satysfakcję. Jest to moje hobby i pasja. "Robię to co lubię, bo o to w życiu chodzi. Kiedy robi się co lubi, wtedy zawsze nam wychodzi."






BAGIN
Moje plecaki powstają z miłości do wygody, tworzenia, posiadania czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju, ponieważ nie ma dwóch identycznych.
BaGinki pokazują, co mi w środku gra, uczą mnie cierpliwości i dokładności. Od prawie 3 lat są moim największym uzależnieniem. Czasami kończąc jeden plecak, mam już w głowie projekt kolejnego.
Jakiś czas temu zaczęłam szyć torby: małe i duże. Oraz kominy, w których łączę ekoskórę i ciepłą dzianinę. A ponieważ lubię wyzwania, mam w głowie kolejny pomysł.








BIŻUTERIA ANGEL BRIGHT
Angel Bright to biżuteria artystyczna z kryształków i kamieni półszlachetnych. Nasza biżuteria jest od początku zaprojektowana przez nas, samodzielnie dobieramy do niej materiały i wykonujemy ją techniką beadingu i tradycyjnymi metodami jubilerskimi.  W tworzeniu naszych małych arcydzieł wkładamy całe nasze serce i duszę, przez co są one kolorowe, pełne blasku i pozytywnej energii. Mamy kolekcję ślubno wieczorową, kolekcję biżuterii w stylu boho oraz biżuterię do stylizacji na co dzień. U nas każda kobieta znajdzie coś ciekawego dla siebie na różne okazje. Dla Panów mamy również energetyczne bransoletki z kamieni naturalnych.