KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

poniedziałek, 19 listopada 2018

PASIKOWSKI / AMIGURUMI / ARS SCHAMIANICA

Prezentujemy wystawców 10 edycji święta lokalnych artystów rękodzieła w kinie Nowe Horyzonty!
Ich wyjątkowe produkty znajdą się na kiermaszu 1-2 i 8-9 grudnia, w godz. 12-20 na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
-----------------

ADRIANA PASIKOWSKI
Szyję już od wielu lat. W mojej pracowni powstawały narzuty patchworkowe, poduszki, zabawki i torebki. To właśnie szycie torebek daje mi największą satysfakcję i im poświęcam najwięcej uwagi.Czesto w swoich projektach wykorzystuję tkaniny z odzysku, elementy ubrań (metki, suwaki, guziki). Bawi mnie taki twórczy recykling.






AMIGURUMI
Od dwóch lat jestem emerytką i odkryłam nagle, że posiadam umiejętność szydełkowania. Rozentuzjazmowana wykonuję zwierzęta i postaci z bajek . Uwielbiam cieszyć nimi  oczy dorosłych i dzieci.





ARS SCHAMANICA
Ars Shamanica to unia moich dwóch wcześniejszych projektów jeden z nich to AlohaArt związany z rękodziełem z którym już wcześniej prezentowałam się na Rękidzieła Fest. W unii tej łączy się magiczne spojrzenie na życie człowieka i wszystko co go otacza. W biżuterii którą wam przedstawiam żyją duchy Natury, Archetypy, symbole – wszystko to co zwykłe i niezwykłe.
Biżuterię wykonuję różnymi technikami, dominuje haft koralikowy, beading i makrama, ale lubię eksperymentować i dawać ponieść się twórczemu natchnieniu i wtedy powstaje coś zupełnie innego.