KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 15 listopada 2018

PIKMI / POMA / POOKY'S WORLD

Prezentujemy wystawców 10 edycji święta lokalnych artystów rękodzieła w kinie Nowe Horyzonty!
Ich wyjątkowe produkty znajdą się na kiermaszu 1-2 i 8-9 grudnia, w godz. 12-20 na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
-----------------
 
PIKMI
Wszystkie produkty tworzone są własnoręcznie przez właścicielkę w domowej pracowni we Wrocławiu. Najpierw powstaje pomysł, potem kupowane są materiały, robiony jest wykrój, materiały są zszywane, a następnie sprzedawane - wszystko ze starannością i pasją.
Jako miłośniczka wszelkich odcieni czerni (przecież istnieje pastelowa czerń!) i szarości zawsze starałam się dobrać chociaż jakieś barwne akcesoria. Ale i w nich zawsze mi coś do końca nie odpowiadało – dlatego daję Wam unikatową możliwość stworzenia nerki według własnego projektu – miksujcie wzory i kolory, żeby była ona Wasza, jedyna i niepowtarzalna, a przede wszystkim taka, jaką chcecie!
 



 
 
POMA.JEWELLERY
Biżuteria Poma Jewellery powstaje z pasji, jest unikatowa, wykonana ręcznie z naturalnych kamieni i srebra. Tworzona w duchu minimalizmu, poprzez wyjątkowe kombinacje kolorystyczne pasuje do wielu stylizacji. Subtelność kamieni szlachetnych sprawia, że biżuteria pomimo swoich niewielkich rozmiarów, przyciąga wzrok.





POOKY'S WORLD
Produkty jakie tworzę w większej mierze przeznaczone są dla dzieci. Od zawsze uwielbiałam rysować i malować , dlatego też wszystkie wzory, ilustracje jakie u mnie znajdziecie tworzone są
zawsze tylko przeze mnie.