KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 15 listopada 2018

OGARNIAM SIĘ / PEPERPLANT / PEAR FACTORY

Prezentujemy wystawców 10 edycji święta lokalnych artystów rękodzieła w kinie Nowe Horyzonty!
Ich wyjątkowe produkty znajdą się na kiermaszu 1-2 i 8-9 grudnia, w godz. 12-20 na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
-----------------
 
OGARNIAM SIĘ
Od dawna lubiłam planować na papierze, ale nie mogłam znaleźć niestety notesu jaki byłby dla mnie idealny pod kątem użyteczności i designu. Dlatego sama zaczęłam tworzyć planery na komputerze i drukować je w domu. Pomyślałam, że nie tylko ja mam taki problem i postanowiłam się tym podzielić z innymi. Teraz tworzę różne planery zeszytowe, notesy i wkłady do organizerów pod marką OgarniamSię. Wierzę w to, że nie ma jednego, idealnego systemu planowania i organizacji. Każdy z nas jest inny, dlatego też tworzę różne narzędzia, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wierzę również, że planowanie i organizacja powinno być kreatywną i inspirującą czynnością, dlatego staram się, aby wszystkie moje projekty były naprawdę piękne, takie z którymi chce się pracować. 
 



 
 
PEPERPLANT
Tworzymy unikalną papeterię, kartki świąteczne i okolicznościowe oraz dekoracje i akcesoria do pakowania prezentów. Promujemy ideę celebrowania życia i świętowania zgodnie z rytmem przyrody. Nasze kolekcje inspirowane są zmieniającymi się porami roku i otaczającym nas naturalnym pięknem. Używamy najwyższej jakości naturalnych materiałów i produktów ekologicznych. Wykorzystywane przez nas papiery wyprodukowane zostały w min. 80% z materiałów pochodzących recyclingu z zachowaniem ścisłych norm ochrony środowiska. Staramy się unikać plastiku, materiałów syntetycznych oraz toksycznych klejów i farb. Zastępujemy je surowcami takimi, jak naturalne włókna i tkaniny, czy szkło. Nasze kartki, zaproszenia i dekoracje wykonujemy ręcznie. Podczas tworzenia projektów używamy ekologicznych farb akwarelowych na bazie skrobi roślinnej i naturalnych organicznych barwników. Wszystkie nasze zaproszenia, kartki i dodatki po spełnieniu swojej funkcji mogą zostać w całości poddane recyklingowi.





PEAR FACTORY
Święta to szczególny czas w mojej pracowni. To wtedy jest najbardziej kolorowo, małe skrzaty pomagają ubierać choinkę, te duże pichcą w kuchni. Jest magicznie: wszędzie gwiazdki, serduszka, szyszki. A to wszystko dzieje się za sprawą maszyny do szycia, rąk i i głowy pełnej pomysłów.