KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 15 listopada 2019

EMKA RĘKODZIEŁO / FILEMON ART / FOX&JEWELERY / FOX TRAIL

Prezentujemy Wystawców 12 edycji Ręki Dzieła Fest, czyli Święta Lokalnych Artystów Rękodzieła. Zimowa edycja odbywa się w kinie Nowe Horyzonty, 7-8 i 14-15 grudnia, w godz. 12-20. Biżuteria, zabawki, ubrania, torby, meble, malarstwo i grafika, kartki, ozdoby domu, gadżety dla dzieci, ceramika oraz wiele innych unikatowych rzeczy będzie można znaleźć na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
--------------------------------------------------------
 
EMKA RĘKODZIEŁO
Od zawsze cieszyło mnie tworzenie i wpływanie na swoja rzeczywistość. Dostrzegałam piękno i dążyłam, aby przestrzeń wokół mnie była moja, jedyna i niepowtarzalna.
Gdy wszyscy tworzyli anioły, ja również odlewałam je ze starej holenderskiej formy, nadając im swój indywidualny charakter. W międzyczasie plotłam wianki, na okoliczność wielkanocnych i bożonarodzeniowych świąt, z naturalnych materiałów, głównie na drzwi. Oprawiałam kartki, tworząc własne passe-partout.
Przyszedł czas na fascynacje tkaniną, zazwyczaj z odzysku.
Z własnych swetrów, najpierw wytapicerowałam pufę i siedzisko krzesła, potem zaczęłam szyć poduszki, pokrowce na telefony i okulary oraz broszki.
Trzy lata temu wykonałam z tkaniny i drewna kilka choinek, na parapety w swoim mieszkaniu.
I oto postanowiłam podzielić się swoją pasją z innymi. Choinki zrobione są z moich swetrów, czapek, szalików, obrusów w kratę i koszul. Tymczasem zaczęłam dostawać ubrania od znajomych i je przerabiać na rzeczy użytkowe, m.in. czapki.
Moje choinki doskonale wpasowują się obecny trend, ekologiczny, preferujący nie wyrzucanie, przerabianie na nową rzecz.
Choinek jest już bardzo dużo, wszystkie są „moimi dziećmi”.
Każdego dnia, gdy wstaję rano i widzę kolejne, stworzone w nocy, na użytek „powiększającgo się lasu”, uśmiecham się do nich i bardzo chciałabym podzieli się ta radością z innymi.






FILEMON ART
Filemon Art to biżuteria soutache oraz beading. W swoich projektach wykorzystuję wysokiej jakości materiały: koraliki Toho, kamienie półszlachetne, macicę perłową.
 



 
 
FOX & JEWELERY
Lisek to nieśmiałe stworzonko, które kocha piękno  - z miłości do piękności tworzy autorską biżuterię wycinaną laserowo. Wdzięczne kolczyki z motywem zwierzęcym, elegancka geometria czy ornamenty florystyczne - to wszystko przenika się i łączy w liskowej biżuterii.
 



 

FOX TRAIL
Fox Trail, czyli lisim tropem... Wygodne i modne ubrania, szyte w autorskiej pracowni z wysokiej jakości dzianin. Znajdziesz na nich połączenie kolorów maskujących i ferię barw, inspirowanych tym co w naturze najlepsze.