KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

środa, 20 listopada 2019

WILD SPIRIT / WOJSZ GLASS / YOGAMATA / ZIELNA BABA / ZILO


Prezentujemy Wystawców 12 edycji Ręki Dzieła Fest, czyli Święta Lokalnych Artystów Rękodzieła. Zimowa edycja odbywa się w kinie Nowe Horyzonty, 7-8 i 14-15 grudnia, w godz. 12-20. Biżuteria, zabawki, ubrania, torby, meble, malarstwo i grafika, kartki, ozdoby domu, gadżety dla dzieci, ceramika oraz wiele innych unikatowych rzeczy będzie można znaleźć na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
--------------------------------------------------------

WILD SPIRIT
Pierwsze moje prace powstawały na własny użytek oraz na prezenty dla rodziny i przyjaciół. Z biegiem czasu projektowałam coraz więcej, co spowodowało, że znalazłam się w miejscu, w którym jestem teraz.
Zainspirowana naturą, sztuką pierwotną i plemienną tworzę biżuterię w oparciu o wzory autorskie. Głównymi materiałami, jakie wykorzystuję, są szklane koraliki, metale, drewno i kamienie. Bawiąc się teksturami, kształtami i kolorami tworzę nieco dzikie i oryginalne dodatki.





WOJSZ GLASS
Jestem studentką wrocławskiego ASP na kierunku szkła. Od pewnego czasu zajmuję się tworzeniem biżuterii że szkła i stali chirurgicznej. Całość składa się w niezwykle elegancką i nowoczesną ozdobę naszej garderoby. Swoją prostotą idealnie dopełnia każdą stylizację zarówno oficjalną jak i bardziej codzienną.



  

YOGAMATA
Yogamata szyje ręcznie pufy do medytacji, siedziska, wałki rehabilitacyjne, poduszki relaksacyjne na oczy, poduszki do spania. Wszystkie produkty są wypełnione łuską gryki,  która zapewnia im właściwości antyalergiczne i prozdrowotne. Marka Yogamata oprócz zdrowia stawia również  na design wyrobów.  Chcemy aby produkty przy zachowaniu swojej wartości użytkowej były także ozdobą. Dobieramy materiały tak, aby każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego do swojej przestrzeni.






ZIELNA BABA
Kocham przyrodę i dobre jedzenie. Staram się żyć i tworzyć w zgodzie z naturą w duchu less waste. W mojej małej pracowni powstają okładki na książki z materiałów z historia i washpapy. Szyję z resztek tkanin woreczki, ozdoby do włosów, wianki. Daję drugie życie rzeczom.





ZILO
Zilo czyli biżuteria hand made z japońskich szklanych koralików. Moje hobby  od kilku lat to tworzenie biżuterii w technice haftu koralikowego i beadingu oraz szydełkowanie. Jest to mój sposób na zabicie nudy, a także na oderwanie się od zwykłych codziennych obowiązków. Robię to co lubię i dobrze mi z tym. Jeżeli to co wyjdzie z pod mojej reki podoba się innym tym bardziej mam większą satysfakcję do tworzenia nowych wzorów.