KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 19 listopada 2019

MODELINOVA / NEBULA CRAFT / NEROLA / POOKY'S WORLD

Prezentujemy Wystawców 12 edycji Ręki Dzieła Fest, czyli Święta Lokalnych Artystów Rękodzieła. Zimowa edycja odbywa się w kinie Nowe Horyzonty, 7-8 i 14-15 grudnia, w godz. 12-20. Biżuteria, zabawki, ubrania, torby, meble, malarstwo i grafika, kartki, ozdoby domu, gadżety dla dzieci, ceramika oraz wiele innych unikatowych rzeczy będzie można znaleźć na parterze oraz I piętrze kina.
ZAPRASZAMY!
--------------------------------------------------------
 
MODELINOVA
Modelinova to wytwory pełne koloru i wdzięku, odważne, ale i klasyczne, urozmaicające i dopełniające. To ultralekkie kolczyki, wykonane z modeliny, która może być materiałem bardzo wdzięcznym i nieprzedszkolnym. Uzupełnione są elementami metalowymi, kolorowymi frędzlami lub błyskotką. Param się nimi po godzinach czerpiąc z tego największą radość.
 




 
 
NEBULA CRAFT
Produkuję świece, bomby do kąpieli oraz aromatyczne kostki pod prysznic, wszystkie składanki są naturalne i nie zawierają w sobie chemii. Świece powstają z wosku sojowego i olejków zapachowych, knot jest drewniany dzięki czemu nie "kopci się" jak knoty bawełniane. Całość zapakowana jest w słoik, który możemy później wykorzystać do przetworów bądź np przypraw. Bomby do kąpieli to naturalne składniki połączone z aromaterapią i genialnemu nawilżeniu skóry dzięki olejkowi ze słodkich migdałów który ma dodatkowe właściwości poprawiające cyrkulację krwi czy działanie przeciwstarzeniowe. Kostki pod prysznic są typowo aromaterapeutyczne, nie tylko Ci co mają wannę mogą się cieszyć zapachem ale również Ci co mają prysznic, kostka ta przy kontakcie w wodą wydziela piękny zapach oraz się powoli rozpuszcza, jest w 100 % naturalna. 
 


 
 
NEROLA
Nerola powstała z potrzeby tworzenia rzeczy pięknych i praktycznych. Robionych z myślą o tym, że potrzebujesz torebki, która będzie z Tobą przez cały dzień. Plecaka, który ochroni  Twoje rzeczy przed deszczem. Nerki, która przeżyje z Tobą niejeden koncert, wyprawę w góry i spacer z psem. Poznaj Nerolę - połączenie jakości i pasji do koloru.
 



 
 
POOKY'S WORLD
Pooky`s world to wrocławska marka stworzona z pasji i miłości do tworzenia. Każdy miś, ilustracja , podusia powstaje od początku do końca w mojej małej pracowni. Pomysły i inspiracje czerpię ze wszystkiego wokół, uwielbiam siedzieć ze szkicownikiem – w ten sposób odpoczywam. Odkąd na świat przyszła moja córeczka to dzięki niej rodzą się w większości moje pomysły, dla niej to wymyślam nowe maskotki, misiowe gryzaki, obrazki – uwielbiam widzieć jak trzyma w swoich małych rączkach misia od mamusi. Produkty jakie tworzę w większej mierze przeznaczone są dla dzieci. Od zawsze uwielbiałam rysować i malować , dlatego też wszystkie wzory, ilustracje jakie u mnie znajdziecie tworzone są zawsze tylko przeze mnie. Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia mojej twórczości, mam nadzieję, że spodoba Wam się mój świat.