KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

poniedziałek, 4 czerwca 2018

ADRIANA PASIKOWSKI / AGMIKFASHION / AGRUPPA / ALOHA ART / AMIGURUMI

Prezentujemy wystawców letniej edycji Ręki Dzieła Fest "Pod Chmurką", która odbędzie się 15-16-17 czerwca, 27-28-29 lipca, 24-25-26 sierpnia w Przejściu Żelaźniczym na Wrocławskim Rynku. Od godz. 12 do 20, wzdłuż całej uliczki, prezentować swoje rękodzieło będzie ok 100 lokalnych artystów.
Codziennie na naszym blogu oraz stronie www.facebook.com/rekidziela pokazujemy zestaw twórców i ich dzieła.
Zapraszamy gorąco!

ADRIANA PASIKOWSKI


W mojej pracowni powstają elementy wystroju wnętrz szyte metodą patchworkową: narzuty, poduszki, ocieplacze na imbryki, zabawki. Jednak najwięcej czasu poświęcam szyciu torebek.Często pozyskuję tkaniny oraz elementy ubrań (guziki, suwaki, metki) z niepotrzebnej już odzieży.
Bawi mnie taki twórczy recykling, a kiedy chcę odpocząć od maszyny sięgam po szydełko, koraliki i robię biżuterię.






AGMIKFASHION


Tworzę małe cuda z koralików - unikalne dodatki dla małych i dużych kobietek. W swojej pracy wykorzystuję techniki takie jak haft koralikowy, wyplatanie z koralików (beading), soutache czy decoupage. Każda stworzona przeze mnie rzecz, czy to kolczyki czy broszki czy bransoletki, jest jedyna i niepowtarzalna.







AGRUPPA


Jestem artystką działającą w kilku dziedzinach rękodzieła artystycznego. Pochodzę z Wrocławia od kilkunastu lat mieszkam w Osolinie pod Obornikami Śląskimi. Prowadzę warsztaty artystyczne w Obornickim Ośrodku Kultury z ceramiki i mozaiki dla dzieci i dorosłych. 
Tworzę unikatową biżuterię szklaną, biżuterię tekstylną, torby, kwiatowe ozdoby do włosów i biżuterię w stylu boho. 





ALOHA ART

Aloha to kochać, być szczęśliwym i dzielić się tym z innymi. Dzielę się z Wami wynikiem tego co daje mi poczucie szczęścia i radości – wykonanym przeze mnie rękodziełem które tworzę od ponad 10 lat w różnych technikach – począwszy od prostej biżuterii z kamieni i szklanych korali, poprzez recycling (w moim przypadku biżuteria z plastikowych butelek, torby z dżinsu, oraz innych materiałów z odzysku), zakończywszy na wyrafinowanych technikach beadingu, sutaszu oraz mikromakramy.  





 

  AMIGURUMI

Od dwóch lat jestem emerytką i odkryłam nagle, że posiadam umiejętność szydełkowania. Rozentuzjazmowana wykonuję zwierzęta i postaci z bajek . Uwielbiam cieszyć nimi  oczy dorosłych i dzieci.