KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 5 czerwca 2018

ART W.KLUK / AS ART / BABALUBA / BAGIN / BAMBA / BARWA GLINY / BIŻUTERIZA

Prezentujemy wystawców letniej edycji Ręki Dzieła Fest "Pod Chmurką", która odbędzie się 15-16-17 czerwca, 27-28-29 lipca, 24-25-26 sierpnia w Przejściu Żelaźniczym na Wrocławskim Rynku. Od godz. 12 do 20, wzdłuż całej uliczki, prezentować swoje rękodzieło będzie ok 100 lokalnych artystów.
Codziennie na naszym blogu oraz stronie www.facebook.com/rekidziela pokazujemy zestaw twórców i ich dzieła.
Zapraszamy gorąco!
ART W.KLUK

Art W.Kluk proponuje unikatową i ekskluzywną biżuterie wykonywaną w technice sutasz i beading. Wszystkie produkty wykonane są ze starannie dobranych najwyższej jakości materiałów. Projektujemy także na zamówienie, dobieramy wzory i kolory do Twoich gustów i potrzeb. Biżuteria Art W. Kluk świetnie sprawdza sie na różne okazje, do strojów na co dzień a także pięknych wieczorowych kreacji. 





AS ART

Od kilku lat tworzę biżuterię artystyczną wykorzystując różne techniki i materiały. Mieszam style, eksperymentuję, doświadczam. Sprawia mi to wielką przyjemność i satysfakcję. Jest to moje hobby i pasja. "Robię to co lubię, bo o to w życiu chodzi. Kiedy robi się co lubi, wtedy zawsze nam wychodzi."



BABALUBA

Jesteśmy małą manufaktura z Bolesławca. Projektujemy i realizujemy rzeczy głównie dla dzieci. Do produkcji używamy materiałów najwyższej jakości, bezpiecznych dla dzieci.



BAGIN

Na początku postanowiłam coś komuś udowodnić. Udało się. A później już trudno było mi nad tym wszystkim zapanować. I tak narodził się BaGin.
Moje plecaki powstają z miłości do wygody, tworzenia, posiadania czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Ponieważ ... nie ma dwóch identycznych :)
BaGinki pokazują, co mi w środku gra, uczą mnie cierpliwości i dokładności. Od ponad 2 lat są moim największym uzależnieniem. Czasami kończąc jeden plecak, mam już w głowie projekt kolejnego.
Jakiś czas temu uszyłam swoją pierwszą torbę: małą i dużą. A ponieważ lubię wyzwania, mam w głowie kolejny pomysł...
Największą satysfakcją jest radość na twarzach moich klientów i wysyłane zdjęcia z BaGinkami. 
Dlatego niech się wszystkim dobrze noszą i uciekają w świat :) 



BAMBA
BAMBA powstała z potrzeby łączenia tego, co klasyczne i eleganckie z tym co komfortowe i niezobowiązujące. Wszystkie produkty tworzone są od podstaw przeze mnie - twórczynię marki. Mam na imię Ola, jestem projektantką i krawcową, a BAMBA to mój drugi autorski projekt.
W mojej ofercie znajdziecie minimalistyczne akcesoria i ubrania, które projektuję i szyję z dbałością o każdy detal, bo szczegóły mają w moich projektach ogromne znaczenie. Wszystkie ubrania i dodatki powstają ze starannie wyszukanych tkanin. Materiały są dla mnie nie tylko bazą projektu, ale także źródłem inspiracji. BAMBA to propozycja dla każdego, kto ceni minimalizm, jakość, ekologgię i wygodę.




 

BARWA GLINY

Barwa Gliny powstała kilka lat temu, kiedy cztery kobiety połączyła wspólna pasja – ceramika. W naszej klimatycznej pracowni w Kątach Wrocławskich tworzymy przedmioty z gliny – inspirowane naturą i codziennością, ozdobne i użytkowe – dla siebie i dla Was. Z ogromną radością lepimy, wypalamy i szkliwimy naszą ceramikę, za każdym razem czekając niecierpliwie na ten jedyny, magiczny moment otwarcia pieca po ostatnim wypale. Każdy ze stworzonych przez nas przedmiotów jest ręcznie wykonany, unikalny i niepowtarzalny. Wśród naszych prac znaleźć można między innymi misy, patery, talerze, dzbany, donice, osłonki, lampiony, anioły i koniki morskie. Wykonujemy również ceramikę na indywidualne zamówienia.



BIŻUTERIZA

Od roku jestem kreatorem bransoletek. Są one wariacją kolorów i form. Tworzę moje bransoletki z kamieni półszlachetnych, minerałów, szkła i metalu. Każda z nich jest niepowtarzalna.