KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 8 czerwca 2018

MIZERIA ARTYSTYCZNA / MOROZKA.ACCESSORIES / MUFFIN STUFF / MY CROCHET PRIVACY / NACIKOWO / NAWROT

Prezentujemy wystawców letniej edycji Ręki Dzieła Fest "Pod Chmurką", która odbędzie się 15-16-17 czerwca, 27-28-29 lipca, 24-25-26 sierpnia w Przejściu Żelaźniczym na Wrocławskim Rynku. Od godz. 12 do 20, wzdłuż całej uliczki, prezentować swoje rękodzieło będzie ok 100 lokalnych artystów.
Codziennie na naszym blogu oraz stronie www.facebook.com/rekidziela pokazujemy zestaw twórców i ich dzieła.
Zapraszamy gorąco!
MIZERIA ARTYSTYCZNA

Mizeria Artystyczna to pracownia zarówno artystyczna jak i rzemieślnicza, w której powstają szklane elementy oraz wyroby z ich zastosowaniem. Głównym wyrobem pracowni są szklane koraliki lampwork oraz galanteria szklana do wyrobu biżuterii, ale nie tylko. W ofercie pracowni są również np. szklane guziki. Mizeria artystyczna to także biżuteria, będąca połączeniem tego, co szlachetne, z zawsze uniwersalnym szkłem.






MOROZKA.ACCESSORIES

Swój pierwszy sweter zrobiłam na drutach w wieku 11 lat. Ale nie była to moja pierwsza robotka ręczna. Od najmłodszych lat uwielbiam i staram się uczyć różnych rodzajów rękodzieła. Począwszy od robienia na drutach i szydełkowania, makrame i szycia cały czas szukam czegoś nowego.

Kilka lat temu, czytałam duźo na temat historii Polski i zainteresowałam się rzemiosłem wyrobu kolczugi. W Polsce ono pojawiło się już w IX wieku. Kolczugi używali pancerni z drużyny książęcej Mieszka I. Byłam pod wrażeniem umiejętności i cierpliwości średniowiecznych rzemieślników: zwykle kolczuga zbudowana jest z kilkunastu tysięcy małych kółek metalowych zazwyczaj o średnicy 5-15 mm. Postanowiłam też spróbować.

Oczywiście, w dzisiejszym świecie kolczugi nie są potrzebne, więc robię nowoczesną biżuterię, stosując średniowiecznych technik. Moje kolczyki i bransoletki dodają elegancji i oryginalności każdemu ubioru na co dzień.






MUFFIN STUFF

Muffin Stuff to młoda, wrocławska marka, która powstała z pasji do szycia i myślą tworzenia produktów wyjątkowych i nietuzinkowych ("do schrupania") dla najmłodszych i nie tylko. Wszystkie nasze produkty wykonywane sa ręcznie z najlepszych jakościowo materiałów. Są to nasze pomysły, projekty i realizacje. Oferowane produkty przygotujemy zawsze z nieopisana przyjemnością i satysfakcja.  






MY CROCHET PRIVACY

Pracownia Rękodzieła MCP (My Crochet Privacy) to mała pracownia zainspirowana przez kreatywną mamę, której przygoda z rękodziełem zaczęła się wiele lat temu. W precyzyjnie wykonane, szydełkowe projekty włożone jest wiele pozytywnych emocji oraz dbałość o najmniejszy detal. Wszystko wykonane jest z bezpiecznych i hypoalergicznych materiałów, okraszone wyszukanym i niebanalnym wyglądem.

Prace są autorskie - tworzę od szkicu, poprzez wykonanie metodą prób i błędów, aż do spisania wzoru.






NACIKOWO

Nacikowo to królestwo,w którym spełniają się dziecięce marzenia, a dorośli ponownie patrzą na świat oczami dziecka. Naciki pod wpływem dziecięcej miłości i wyobraźni przestają być tylko przedmiotami. Zostają przyjaciółmi, towarzyszami podróży na krańce świata, sojusznikami tajemniczych przygód, o których wiedzą tylko dzieci. Naciki szyte są z pasji, miłości do szycia, którą zaraziła mnie już w dzieciństwie babcia krawcowa. Tak jak ona oddaję serce i duszę swojej pracy. Materiały z jakich powstają Naciki to bawełna, a wypełnienie stanowi tzw. sztuczny puch, dzięki któremu zabawki są idealne do przytulania. Każdego Nacika można przebierać, co dzieci uwielbiają najbardziej.






 
 NAWROT SZYCIE