KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

sobota, 10 czerwca 2017

ATELIER LAVANDE


Odkąd pamiętam mój czas wypełnialo tworzenie i prace manualne, zwłaszcza malarstwo. Od dzieciństwa aż do końca liceum każdy wolny czas poświęcałam na malowanie. Chociaż swoją karierę i przyszłość związałam z inżynierią (absolwentka Politechniki Wrocławskiej), gdzieś z tyłu głowy zawsze wiedziałam, że mimo to chcę tworzyć. 
Na ostatnim roku, po powrocie z Erasmusa, zaczęłam się zastanawiać w jaki sposób połączyć pracę a jednocześnie wrócić do pasji. Założyłam więc fanpage, początkowo tworząc niezobowiązująco, dla znajomych. Po roku natomiast założyłam działalność i sklep www.atelierlavande.pl
 W taki sposób, ponad 2 lata temu powstała marka Atelier Lavande pod którą realizuję się artystycznie i dzielę kawałkiem siebie z innymi :) 
Tworzę malowaną ceramikę, bizuterię, obrazy, portrety i wiele innych przedmiotów, gównie inspirowanych podróżami i naturą.