KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

poniedziałek, 19 czerwca 2017

LA CZAPA KABRA


Pewnego wieczoru, szydełkując swoją sto czterdziestą trzecią czapkę, pomyślałam sobie: „A co gdybym zajęła się robieniem czapek na poważnie?”Jak pomyślałam, tak zrobiłam - zrzuciłam swój fartuch fizjoterapeuty i wzięłam się za dzierganie. Tak oto, w wielkim skrócie, powstała La Czapa Kabra.
Moje produkty są dla wszystkich, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Dla poważnych biznesmenów, jak i noszących dready fanów rytmów reggae. 
Robię nie tylko czapki, ale też kominy, opaski, a nawet akcesoria i dekoracje, które wyposażą wasze domowe bądź biurowe wnętrza.
Ciągle szukam dróg rozwoju dla swojej firmy i wyzwań dla mojego szydełka – chętnie rozmawiam o zamówieniach specjalnych i ciekawych projektach.