KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

środa, 14 czerwca 2017

LA LOOSIA



Mam na imię Ada i szyję lalki. 
A rozwijając powyższe zdanie -  moja przygoda z szyciem zaczęła się w dzieciństwie. W domu zawsze była maszyna do szycia, ponieważ moja mama jest krawcową. Od dziecka ciągnęło mnie do wszelkiego rodzaju prac manualnych, to też zdeterminowało wybór kierunku moich studiów – architektury krajobrazu. Niestety, z różnych względów, nie udało mi się spełniać w wyuczonym zawodzie i szukanie zatrudnienia zawsze kończyło się podjęciem pracy w biurze.
Rok temu koleżanka poprosiła mnie o uszycie czegoś dla jej przyjaciółki, która właśnie miała urodzić córeczkę i tak powstała la’Loosia. Od tamtej pory jestem zakochana w szyciu lalek i w tym chcę się realizować i poświęcić w 100%. Laleczki są szyte całkowicie ręcznie z bawełnianych tkanin i filcu. Większość z nich wymyślam sama, czasem ktoś poprosi o bardziej spersonalizowany projekt lub wykonanie innej zabawki. Zdarzyło mi się też uszyć lalkową rodzinę na podstawie zdjęć realnie istniejących osób. Każdy taki pomysł Klienta jest dla mnie wyzwaniem, a jego realizacja sprawia mi niesamowitą satysfakcję, motywuje do dalszego działania i poszerza wyobraźnię.