KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 20 czerwca 2017

PRACOWNIA 304



Pracownia 304 to nie pomieszczenie, to miejsce w nas, w którym wyobraźnia nabiera realnego kształtu. Żeby jednak zrealizować wizję, potrzebny jest warsztat rzemieślniczy. Idąc tą drogą trafiłam na Uniwersytet Ludowy Rzemiosła Artystycznego we Woli Sękowej i zostałam dyplomowaną instruktorką rękodzieła. Tym sposobem mogłam nie tylko tworzyć, ale też zarażać pasją do rękodzieła i wprowadzać innych w jego tajniki. Tak wciągnęłam moją mamę, która na emeryturze może w końcu robić to, co jej w duszy gra. Teraz w Pracowni 304 realizują się mojej mamy i moje wielkie miłości jak szycie i haft, przelotne zauroczenia kamieniami naturalnymi, eksperymenty z filcowaniem.
Obecnie na naszym stoisku oferujemy ręcznie szyte maskotki, dopracowane dodatkami filcowanymi na sucho, szydełkowymi i w ogóle bardzo wymyślnymi, biżuterię szytą, zdobioną haftem, koralikami, ze srebra i kamienia.