KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 22 czerwca 2017

MADZIARREX



Rysuję odkąd pamiętam, dar odziedziczony po tacie Franku. Niestety przez wiele lat moje bloki, farby i pisaki były zamknięte w starej, podróżnej walizce. W wakacje zeszłego roku doznałam pewnego olśnienia, zapragnęłam tu i teraz wrócić do rysowania, więc dołączyłam do zacnego grona rękodzielników. 
Kocham kwiaty, to one są głównym motywem w moich rysunkach. Najpierw były imiona, później pojawiły się inne pomysły, metryczki, łapacze snów, cytaty...
Kwiatowy może być każdy, dowolny napis, klient wybiera a ja czaruję...
W swoich unikatowych pracach (tak, tak bo nie ma dwóch takich samych!) łączę miłość do kaligrafii, ręcznie pisanej czcionki z pięknym kwiatowym wypełnieniem!
Inspiracje zbieram wszędzie, poprzez internet, który jest największą kopalnią wiedzy po polskie łąki czy lasy. 
Cienkopisy, brushpeny, flamastry, farby, bloki i szkicowniki, wszędzie zabieram je ze sobą, ostatnio linie wysokiego napięcia zainspirowały mnie do kolejnego projektu, który kiełkuje w mojej głowie.