KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

czwartek, 22 czerwca 2017

MIĘTOWY DOMECZEK


Miętowy Domeczek powstał 1,5 roku temu, chociaż szyciem zajmuję się ponad 20 lat. Szyłam dla siebie i swoich dzieci: "mamooo uszyj misia, mamoo uszyj rekina " itd. Rodzina już dawno namawiała: pokaż ludziom, działaj!
W 2015 roku urodził się mój wnuczek, otrzymał w podarunku literki z tkaniny które były tak złej jakości że nigdy nie spełniły swej dekoracyjnej funkcji a ja postanowiłam uszyć mu nowe, tylko dużo lepsze. Wsiąkłam. Zaczęłam szyć zabawki, lale typu tilda, aniołki, literki, kocyki a potem własne projekty. Ogromnie cieszy mnie kiedy po wielu godzinach rysowania, szycia prototypów (mam archiwum głów lalek) powstaje nowa zabawka. Głównie szyję na maszynie, wykańczam swoje lale ręcznie, haftuję. W swej pracy wykorzystuję filc, bawełnę, len, jedwab oraz bezpieczne materiały wypełniające.