KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 13 czerwca 2017

MIO UNICO

Mio Unico działa już 7 lat lecz dopiero od tego roku jako marka z własnym charakterem. Wcześniej realizowane były pomysły zamawiających.  Aktualnie wytwory są wyłącznie autorskimi projektami. Bardzo długo szukałam pomysłu na konkretny wizerunek marki a ostatecznie pojawił się on zupełnym przypadkiem. Chciałam sprzedać maszynę, której od dawna nie używałam. Maszyna z 99-ma ściegami oraz innymi bajerami. Zawsze powtarzałam, że nie ma sensu takiej kupować bo nigdy nie wykorzysta się tych ściegów.
Nigdy nie mów nigdy. Szykując ją i sprawdzając czy wszystko działa, natchnęła mnie ! Ona oraz folkowy obrus, który leżał w zasięgu wzroku. Zauważyłam, że mogę powielić wzór znajdujący się na nim, właśnie za pomocą tych ściegów. Natychmiast zalały mnie setki pomysłów oraz ogrom możliwości. Doceniłam jej potencjał. Maszyna została i teraz, dzięki niej tworzę wzory inspirowane etnicznymi motywami. A te umieszczam na nerkach, torbach,plecakach, woreczkach na magnezję, brelokach, pokrowcach i sakwach rowerowych. Być może, niebawem również na ubraniach. Proponuję także naszyjniki i bransoletki z lin wspinaczkowych,  pasujące stylistycznie do reszty.

Każdy produkt jest unikatem. Każdy jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Oprócz wyglądu stawiam również duży nacisk na wysoką jakość strony użytkowej. Hydrofobowe tkaniny, wytrzymałe klamry, dodatkowe kieszenie, otwory na słuchawki oraz wiele innych bajerów.