KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

środa, 14 czerwca 2017

FRONT DESIGN


frontdesign.pl stworzyłam z myślą o rozlicznych działaniach kreatywnych na froncie dizajnu, jakie popełniam od zawsze. Moje działania rękodzielnicze w dolnośląskim zaczęły się w drugim roku pobytu we Wrocławiu, czyli ok 10 lat temu. Droga wiodła od „Trójkąta”, przetaczając moją twórczość przez Zacharzyce, Jagodno, Brochów by dotrzeć na Pilczyce. Przez kilka lat w pracowni szkła fusingowego tworzyłam elementy dekoracji wnętrz, a sam materiał zainspirował mnie do konstruowania alternatywnej biżuterii. Jako że w tym samym czasie studiowałam malarstwo, zaczęłam malować również to szkło, nadając mu autorski charakter. Następnie nadeszła chęć łączenia go z innymi materiami – tak zaczęła powstawać niemała kolekcja naszyjników. Temat biżuterii nie był mi obcy, ponieważ od dawna zajmowałam się kolczykami. Na początku „tylko” koraliki, zabawa kolorami i sposób na bezsenne noce, by naturalnie zacząć eksplorować inne wymiary materii i technik realizacji. 
Obecnie projektuję grafikę wektorową (okładki do książek, projekty logotypów…), acz nie brakuje czasu na malarstwo, rysunek – mniej lub bardziej klasyczne :) – i kolejne wymyślne naszyjniki i wisiory z własnoręcznie ukształtowanego szkła (ostatnio nawet podbiłam z nimi Camden Market w Londynie).