KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 9 czerwca 2017

LAMPIONY



Mam na imię Karolina i maluję na szkle. Zaczęło się od słoików. Nie pamiętam kiedy, ale domyślam się z jakiego powodu. Na pewno ponieważ "potrzeba jest matką wynalazków" a ja potrzebowałam lampionu, później potrzebowałam wazonu, później kubeczka na szczoteczki, na waciki do łazienki, do kuchni pojemnika na mąkę..
Dzisiaj nie orientuję sie  kiedy zaczęłam po prostu potrzebować malować. Może kiedy inni zaczęli potrzebować cieszyć oko moimi słoikami? Kocham magię tworzenia, jestem szczęsliwa i rosnę, że innych cieszy co robię, a jeszcze bardziej czuję w tym sens, jeżeli wiem, że daję drugie życie niepotrzebnym rzeczom, bo wtedy chodzi nie tylko o walory estetyczne. Nie wszystkie moje słoiki są przemalowanymi starociami. Niektóre kupuję tylko po to, by je stworzyc po swojemu, a czasami się rozpędzam i zmalowuję talerz, kubek, lampkę do wina, dzbanek.
Odbiór tego, co robiłam hobbystycznie "dla domu" jest tak pozytywny, że stało się to zajęciem w dużej części wypełniającym mój dzień. Inspiracją są ludzie i ich pomysły, indywidualne prośby i zapytania "czy zmalowałabyś ..? " no to zmalowałam.